Raúl: Yksi palata Madridiin, mutta ei nyt

paljon jalkapalloa tähteä alusta uuden vuosituhannen vähitellen päättyy hänen uransa sekä tänä vuonna pidetään Raúl González Blanco. Legend Real Madrid rikkaasta matkaa päättyi parhaan New York Cosmos ja tuoreessa haastattelussa, sanoi sitten hän jonain päivänä haluavat palata Royal Club.

Raúl koska hänen lähtöään Real Madrid hän oli vielä Saksassa, Schalke ja tämän jälkeen hän jätti Eurooppa kun lyhyen jaksoja Qatarissa (Al-Sadd SC) ja edellä mainitussa New York Cosmos jalkapallokengät roikkuu naula. Yhdysvaltain suurin metropoli, hän piti siitä, ja aikoo oleskella siellä jonkin aikaa. ”Tällä hetkellä haluan pysyä New Yorkissa.Tiedän, että jonain päivänä palata Madrid, mutta ei lähitulevaisuudessa, ” myönsi toiseksi paras maalintekijä historiassa Real Madrid, joka ensimmäistä paikka tässä ranking on hiljattain perustanut Cristiano Ronaldo.

”Tällä hetkellä olen täällä perheeni kanssa ja sitten nähdä, jos voin osallistua mielenkiintoinen projekti. Cosmos Tarjosin tulla suurlähettiläs joukkue, mutta silti olemme mitään konkreettista puhunut, ” kertoi Raul, joka asuu vaimonsa Mamen neljä poikaa ja yksi tytär.

Monet kuuluisat pelaajat päätyttyä uransa putosi valmennus ura. Tämä työ vaan osmatřicetiletého kotoisin Madridin ole kiinnostunut. ”En tunne valmentajana. Sitähän minä ajatellut tulevaisuutta.Ollakseen valmentaja Paikallisten urheilulajien laaja valikoima on itsestäänselvyys, sinun täytyy tutkia, ja en ole edes vielä alkanut. ”

Raul paras Cosmos NASL, joka on paikallinen hierarkiassa, toiseksi suurin Yhdysvaltojen kilpailuviranomaiset, Abraham istutti aikana kaksikymmentäkuusi otteluissa seitsemän maalia. < i> ”Olen vuosisopimuksen, mutta muutama kuukausi sitten päätin lopettaa. Aika oli loppumassa. Tiedän, että olen ehdottomasti yksi kaipaamaan, ” myönsi.

Tällä kertaa kolme kertaa voittanut Mestarien liigan, tietenkin välttää kysymyksiä toimittajia, millä hetkellä urallaan mieluummin muistelee. ” on vaikea. Luultavasti paras debyytti Real Madrid minun 17 vuotta.Ja tavoitteena oli luultavasti ensimmäinen Santiaga Bernabéua minun toisessa ottelussa, ” muistutti.

” tunne, kun stadionin pisteytys mahdollisuuksia, yhdeksänkymmentätuhatta fanit on hämmästyttävä . Olen iloinen, että tein sen niin monta kertaa ja olen voittanut paljon pokaaleja, ” sanoi entinen hyökkääjä, joka kukoisti innostui maailmalla lukemattomia nuorten pelaajien ja paljon kannattajia valkoisen baletin klubi piti vain hänen takiaan .

